Vragen en Antwoorden

Hieronder vindt u vragen die wij vaak gesteld krijgen van onze klanten. Mocht uw vraag hier niet bijstaan neemt u dan contact met ons op.

Ik haal niet de snelheid waarvoor ik heb betaald, wat nu?
Controleer of u alle verbindingen gebruikt die u van ons heeft gekregen. Dus als u 8 verbindingen bij uw pakket heeft gekregen, vertel uw newsreader dan om er ook 8 te gebruiken.

Met welke newsreader moet ik verbinden?
Dit is: news.mijnusenet.nl

Spotnet wil niet updaten en geeft de volgende melding: System.OutOfMemoryException
Helaas is dit een bekende fout in Spotnet, de oplossing is deze tutorial volgen: "Spotnet 1.8.1 Reacties Lader v1.1 - System Out of Memory (fix)

Welke poort is de standaard poort?
U kunt hiervoor de poort 119 gebruiken of 80

Wat is de poort om via SSL te verbinden?
Dit is poort 563 en 443

Ik heb nu een 4mbit pakket, maar wil nu upgraden naar een 20mbit pakket, kan dit?
Ja dit is mogelijk, u kunt uw pakket gewoon verlengen en hiermee upgraden tot 20mbit, kijk hiervoor in het leden gedeelte

Wat zijn jullie bankgegevens?
Betalingen kunt u richten aan: MijnUsenet op IBAN NL15RABO0160873509.

Help, ik heb een vraag die hier niet tussen staat?!
Email ons uw vraag en we doen ons best om u zo snel mogelijk te helpen